ខាងក្រោមនេះគឺជាចំណុចគួរពិចារណាខ្លះ អំពីបុគ្គលិកដែលខ្ជីខ្ជាក្នុងការងារ៖

១. ត្អូញត្អែ

២. ទុកការងារចោលគ្រប់ពេល
តើលោក អ្នកធ្លាប់សង្កេតដែរឬទេថា មានមិត្តរួមការងាររបស់អ្នកតែងតែបបួលអ្នកដទៃទៀតមកជជែកគ្នាលេង ផឹកកាហ្វេ និងជក់បារីជាដើម។ ពួកគេមិនខ្វល់ពីរឿងការងាររបស់ពួកគេឡើយ ហើយតែងតែទុកការងារចោលដោយគ្មានការទទួលខុសត្រូវឡើយ។
៣. ព្យាយាមយកចិត្តមនុស្សគ្រប់គ្នា
មនុស្ស ដែលមិនសូវបំពេញការងារបានល្អ តែងតែយកចិត្តយកថ្លើមអ្នកគ្រប់គ្នានៅក្នុងការិយា ល័យរបស់ពួកគេ ជាពិសេសគឺចៅហ្វាយនាយរបស់ពួកគេតែម្ដង។ មនុស្សប្រភេទនេះមិនពិបាកក្នុងការកត់សម្គាល់ឡើយ ព្រោះវាស្ដែងចេញតាមរយៈសកម្មភាពខាងក្រៅរបស់ពួកគេ។
៤. តែងតែមកយឺត
ការយឺត ក្នុងការណាត់ជួបគឺជារឿងធម្មតា ការយឺតក្នុងការទស្សនាខ្សែភាពយន្ដក៏អាចទទួល យកបានដែរ ប៉ុន្តែបើសិនជាលោកអ្នកតែងតែមកធ្វើការយឺតនោះ វាជារឿងដែលមិនអាចទទួលយកបានឡើយ។ សម្រាប់ចៅហ្វាយនាយ បុគ្គលិកប្រភេទនេះគឺជាបុគ្គលិកមិនគួរឱ្យចូលចិត្តឡើយ ដ្បិតបើពួកគេមិនមកធ្វើការទាន់ពេលផង តើពួកគេអាចធ្វើការចប់ទាន់ពេលបានយ៉ាងដូចម្ដេចកើត?
៥. និយាយរឿងកំប្លែងច្រើនឥតប្រយោជន៍
ការបំពេញការ ងារគឺជារឿងដ៏លំបាក ហើយត្រូវលះបង់កម្លាំងកាយ កម្លាំងចិត្ត និងពេលវេលា យ៉ាងច្រើន។ ប៉ុន្តែវាមិនមែនមានន័យថា លោកអ្នកមិនគួរមានពេលវេលាសម្រាប់សម្រាកនោះ ទេ។ បុគ្គលិកដែលមិនយកចិត្តទុកដាក់ និងគ្មានការទទួលខុសត្រូវ តែងតែនិយាយរឿងពីនោះ ពីនោះឥតប្រយោជន៍ ដើម្បីបំពេញភាពទំនេររបស់ពួកគេ។
៦. ស្លៀកពាក់មិនសមរម្យ
នៅក្នុង សម័យទំនើប ក្រុមហ៊ុនភាគច្រើនដែលមានកេរ្តិ៍ឈ្មោះតែងតែកំណត់ឯកសណ្ឋានដើម្បី រក្សាសោភណ្ឌភាព និងភាពថ្លៃថ្នូររបស់ក្រុមហ៊ុន។ ប៉ុន្តែបុគ្គលិកដែលខ្ជីខ្ជា ពួកគេមិនសូវ ខ្វាយខ្វល់អំពីរូបភាពរបស់ក្រុមហ៊ុនឡើយ។
៧. បង្កជម្លោះ
មិន ត្រឹមតែប៉ុណ្ណឹងទេ បុគ្គលិកដែលមិនល្អតែងតែបង្កជម្លោះមិនចេះមិនចេះហើយ ជាមួយនឹង អ្នករួមការងារ ឬអតិថិជនរបស់ក្រុមហ៊ុន។ បុគ្គលិកប្រភេទហ្នឹងហើយ ដែលនឹងបង្កមហន្តរាយ ដល់ក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នក។
0 comments:
Post a Comment